Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rutkowski Andrzej (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Finanse
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIK
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(120)
Medycyna i zdrowie
(32)
Socjologia i społeczeństwo
(31)
Kultura i sztuka
(25)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(25)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(23)
Psychologia
(19)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(13)
Religia i duchowość
(11)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(10)
Literaturoznawstwo
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Podróże i turystyka
(8)
Rozwój osobisty
(6)
Chemia
(5)
Architektura i budownictwo
(4)
Biologia
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Hobby i czas wolny
(3)
Językoznawstwo
(3)
Kulinaria
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Dom i ogród
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
historia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami / Andrzej Rutkowski. - Wydanie 4 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2016. - 537 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka obejmuje podstawową wiedzę o finansach przedsiębiorstw z punktu widzenia finansowych skutków podejmowanych decyzji. Poszczególne problemy zostały zaprezentowane na przykładach w kontekście konkretnych sytuacji decyzyjnych, aby można było tę wiedzę wykorzystać w praktyce. W niniejszym wydaniu zostały uwzględnione zmiany, które zaszły w polskim prawie w zakresie rachunkowości i podatków. Książkę wzbogacają też prezentacje najnowszych trendów w podejściu do analizy i zarządzania finansami firm. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, a także dla menedżerów, kadr zarządzających przedsiębiorstw oraz osób profesjonalnie zajmujących się analizami ekonomicznymi i finansowymi. (Rec. Wydawn.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej